"Kırmızı Periler Diyarı" ziyaretçilerini bekliyor

"Kırmızı Periler Diyarı" ziyaretçilerini bekliyor
Vali Aydın Baruş ve beraberindeki heyet, Erzurum'un eşsiz doğal güzelliklerinden, "Kırmızı Periler Diyarı" olarak bilinen Narman Peri Bacaları'nı ziyaret ederek bölgede incelemelerde bulundu.

Doğanın milyonlarca yıllık oluşum sürecinin izlerini taşıyan ve benzersiz jeolojik yapısıyla ziyaretçilerini büyüleyen Narman Peri Bacaları'nı gezen Vali Baruş, bölgenin turizm potansiyeli ve doğal mirasının korunmasının önemine dikkat çekti.
Erzurum'un önemli turizm destinasyonlarından biri olan Narman Peri Bacaları, eşsiz manzarası ve doğal dokusuyla yerli ve yabancı ziyaretçilerin ilgisini çekmeye devam ediyor

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.